Известие

Collapse
No announcement yet.

Странно вибриране при 70-80км/ч

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
    колега и аз май имам подобен проблем реши ли твоя и какво се оказа защото аз забелязах че джантата ми загрява и то не всеки път..?
    Здравей, скакви гуми караш ,нови стари
    Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

    Comment


    • #17
      втора употреба са, но оправих проблема оказа се запушен маркуч за това е загрявала джантата а относно вибрирането просто са ми били паднали балансите...
      -------------------------------
      ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
      ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

      Comment


      • #18
        Колега джанта трябва да е ако не ти бие бие педала на спирачката когато го натискаш, Джантата ти е 90% най-вероятно предна, след 100 обичайно започват да се усещат задните. Огледай дали ти е чиста джантата от вътре, може да имаш много кал по борда и той да прави дисбаланса, случвало ми се е след дълго пътуване, една автомивка на джантите и една проверка за баланс не са проблем. Балансирането ще ти излезе 3 4 лева, но ходи само при грамотни гумаджии (оборотни, с много хора и с видимо малко по нови машини ) Тези малките "майстор" ползват стари машини, при тях е мърляво мирише на готвено, и обичайно не изправят алуминиеви джанти, а тези който го правят го правят с чук !!
        Спях веднъж през живота си при един такъв (бравото ми нямаше абс и спрях внезапно и захабих гумата от едната страна) Този пич взе да лепи тежести по джантата да я балансира, а ти му казваш ако има някаква гума 2ра рака да ти сложи да се прибереш(после ще си купуваш 2 нови) Тоя налепи 100 грама нервира ме, развиках му се, сложих патерицата и си прибрах джантата която беше със 100 грама по тежка и все не балансирана.

        Comment


        • #19
          ами да след като смених маркуча отидох и на баланс и за сега всичко е ок
          -------------------------------
          ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
          ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
            Колега джанта трябва да е ако не ти бие бие педала на спирачката когато го натискаш, Джантата ти е 90% най-вероятно предна, след 100 обичайно започват да се усещат задните. Огледай дали ти е чиста джантата от вътре, може да имаш много кал по борда и той да прави дисбаланса, случвало ми се е след дълго пътуване, една автомивка на джантите и една проверка за баланс не са проблем. Балансирането ще ти излезе 3 4 лева, но ходи само при грамотни гумаджии (оборотни, с много хора и с видимо малко по нови машини ) Тези малките "майстор" ползват стари машини, при тях е мърляво мирише на готвено, и обичайно не изправят алуминиеви джанти, а тези който го правят го правят с чук !!
            Спях веднъж през живота си при един такъв (бравото ми нямаше абс и спрях внезапно и захабих гумата от едната страна) Този пич взе да лепи тежести по джантата да я балансира, а ти му казваш ако има някаква гума 2ра рака да ти сложи да се прибереш(после ще си купуваш 2 нови) Тоя налепи 100 грама нервира ме, развиках му се, сложих патерицата и си прибрах джантата която беше със 100 грама по тежка и все не балансирана.
            Ужаса е голям и аз го имах същия случай.
            Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!

            Comment

            Working...
            X