If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
втора употреба са, но оправих проблема оказа се запушен маркуч за това е загрявала джантата а относно вибрирането просто са ми били паднали балансите...
-------------------------------
ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++
Колега джанта трябва да е ако не ти бие бие педала на спирачката когато го натискаш, Джантата ти е 90% най-вероятно предна, след 100 обичайно започват да се усещат задните. Огледай дали ти е чиста джантата от вътре, може да имаш много кал по борда и той да прави дисбаланса, случвало ми се е след дълго пътуване, една автомивка на джантите и една проверка за баланс не са проблем. Балансирането ще ти излезе 3 4 лева, но ходи само при грамотни гумаджии (оборотни, с много хора и с видимо малко по нови машини ) Тези малките "майстор" ползват стари машини, при тях е мърляво мирише на готвено, и обичайно не изправят алуминиеви джанти, а тези който го правят го правят с чук !!
Спях веднъж през живота си при един такъв (бравото ми нямаше абс и спрях внезапно и захабих гумата от едната страна) Този пич взе да лепи тежести по джантата да я балансира, а ти му казваш ако има някаква гума 2ра рака да ти сложи да се прибереш(после ще си купуваш 2 нови) Тоя налепи 100 грама нервира ме, развиках му се, сложих патерицата и си прибрах джантата която беше със 100 грама по тежка и все не балансирана.
Колега джанта трябва да е ако не ти бие бие педала на спирачката когато го натискаш, Джантата ти е 90% най-вероятно предна, след 100 обичайно започват да се усещат задните. Огледай дали ти е чиста джантата от вътре, може да имаш много кал по борда и той да прави дисбаланса, случвало ми се е след дълго пътуване, една автомивка на джантите и една проверка за баланс не са проблем. Балансирането ще ти излезе 3 4 лева, но ходи само при грамотни гумаджии (оборотни, с много хора и с видимо малко по нови машини ) Тези малките "майстор" ползват стари машини, при тях е мърляво мирише на готвено, и обичайно не изправят алуминиеви джанти, а тези който го правят го правят с чук !!
Спях веднъж през живота си при един такъв (бравото ми нямаше абс и спрях внезапно и захабих гумата от едната страна) Този пич взе да лепи тежести по джантата да я балансира, а ти му казваш ако има някаква гума 2ра рака да ти сложи да се прибереш(после ще си купуваш 2 нови) Тоя налепи 100 грама нервира ме, развиках му се, сложих патерицата и си прибрах джантата която беше със 100 грама по тежка и все не балансирана.
Ужаса е голям и аз го имах същия случай.
Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!
Comment